Warunki gwarancji na usługi serwisowe wykonywane w sieci
Bosch Car Service/PKW-LKW-SERVICE sp. z o.o.
Czas trwania gwarancji
1. Gwarancja udzielana jest na okres 3 (słownie: trzech) miesięcy od daty wykonania usługi, lecz nie dłużej niż do chwilo przekroczenia przebiegu 3 (słownie: trzech) tysięcy kilometrów od wykonania usługi (decydujące jest wcześniejsze zajście jednego z wymienionych zdarzeń) wyłącznie dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej (Konsumentów). Gwarancja dla firm wyłączona.
Zakres ochrony gwarancyjnej
2. Niniejsze Warunki gwarancji dotyczą świadczonych usług wykonywanych w sieci serwisów samochodowych Bosch Car Service/PKW-LKW-SERVICE sp. z o.o. jak również nabyte w ramach świadczenia usług towary, i obejmują wyłącznie uszkodzenia wynikające z następujących rodzajów usług:
- Czynności przeglądowe
- Usługi związane z wymianą podzespołów
- Usługi związane z produktami sezonowymi (np. opony letnie i zimowe)
3. Uprawnienia z gwarancji przysługują właścicielom pojazdów, których pojazdy były serwisowane w zakresie określonym w pkt. 2 powyżej, przy spełnieniu następujących warunków:
- Terminowe wykonywanie przeglądów okresowych w danym pojeździe – zgodnie ze specyfikacją producenta pojazdu.
- Dobór i montaż części i podzespołów w pojeździe w serwisie Bosch Car Service/PKW-LKW-SERVICE sp. z o.o.
- Złożenie reklamacji na usługę w serwisie który wykonał usługę w terminie 3 dni od dnia ujawnienia się usterki.
- Brak jakichkolwiek oznak późniejszych ingerencji/napraw wykonywanych przez właściciela pojazdu czy podmioty trzecie,
- Weryfikacja usterek/diagnostyka miała miejsce i była wykonywana wyłącznie w serwisie Bosch Car Service/PKW-LKW-SERVICE sp. z o.o.
4. Gwarancja obejmuje wyłącznie uprawnienie do żądania wykonania ponownie usługi, a jeżeli wskutek nienależycie wykonanej usługi doszło do uszkodzenia podzespołu do naprawy tego podzespołu. W szczególnych wypadkach serwis może podjąć decyzję o wydaniu nowego podzespołu zamiast naprawy.
5. W przypadku reklamacji zasadnej Serwis jest zobowiązany do wykonania naprawy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia wpłynięcia reklamacji do serwisu, a w przypadku gdy do rozpatrzenia reklamacji konieczna jest weryfikacja wymienionego podzespołu w zakładzie badawczym producenta lub innym zakładzie specjalistycznym – Serwis jest zobowiązany do wykonania naprawy nie później niż w terminie 3 dni roboczych od daty uzyskania wyników weryfikacji.
Informacje dodatkowe
6. Gwarancja nie obejmuje kosztów związanych z transportem i unieruchomieniem pojazdu.
7. Gwarancja dotyczy usług serwisowych wykonywanych wyłącznie w serwisie Bosch Car Service/PKW-LKW-SERVICE sp. z o.o.
8. Niniejsza gwarancja ogranicza okres obowiązywania rękojmi za wady do 12 miesięcy od czasu wykonanej usługi/sprzedaży części pod warunkiem zachowania wymogów wskazanych w pkt. 3, co zostało indywidualnie uzgodnione i potwierdzone pisemną akceptacją zlecenia.